Informatie over de nieuwbouw

De wereld van de toekomst is wat kinderen ervan maken. Onderwijs draagt daar in belangrijke mate aan bij en is de basis voor de toekomst van ieder kind. Leren, ontwikkelen bestaat uit veel meer dan kennis verwerven, vandaar dat we de school breder willen zien. We willen samen met onze partners een kindcentrum gaan worden. Een kindcentrum zien we als school met 6 O’s; waar Onderwijs, Opvang, Opvoeden, Ontspanning, Ontmoeting en Ontwikkeling hand in hand gaan. Het kindcentrum geven we vorm samen met kernpartners als de kinderopvang, de bibliotheek en ook met sport-, zorg- en welzijnspartners. Want samen weten en kunnen we meer dan alleen en dragen we bij aan een brede en rijke ontwikkeling van onze kinderen. Samen met onze partners willen we op korte termijn samen komen in een nieuw te bouwen Integraal Kindcentrum.

Instemming voor nieuwe IKC